Breaking news! Head count finished!

Niet te geloven! De head count is af. Meer dan 4000 mensen geteld in Vakpo, Dzoanti, Dafor Tornu, Aveme Amamfroun, Aveme Dzogbedze, Aveme Bame, Bame, Gabikpo! De volgende stap is alle data invoeren. Dan de analyse en de resultaten bekijken.

Volgende week of de week daarna willen we graag een tweede workshop organiseren voor de health volunteers. Dan kunnen we ze meer inzicht geven in het voorkomen van disability in hun eigen community. Tevens kunnen we ze laten zien welke disabilities in welke community voorkomen en kijken wat daarvan de oorzaak zou kunnen zijn. Ook kunnen zij ons helpen met een interviewleidraad opstellen voor de diepte interviews. Verschillende instanties zullen worden geinterviewd, zoals patientenorganisaties, kerken, speciale scholen etc. Daarnaast worden ook mensen die leven met een disability geinterviewd, hun ouders, dokters, verpleegsters, traditionele dokters, chiefs etc. Kortom, er staat ons nog veel te wachten!

Ik zal later proberen wat foto's te uploaden.

Liefs, next time!

Monique

Hai Ilse, super om je verhalen te lezen. Je hebt beter weer dan hier in Nederland.....Gelukkig hadden we een heerlijke zonnige dag tijdens koninginnedag, aubade was super met heel veel bezoekers ! Nu zijn we druk met het concert voor 30 juni, de eerste gezamelijke repetitie met Toda hebben we inmiddels achter de rug, pfoei wat een lawaai in ons kleine gebouw !!!!
Nu Ilse, veel genoegen nog daar en geniet .....

Lenny

Zo er wordt hard gewerkt daar aan de andere kant van de wereld :P. Jullie hebben het tempo er wel goed inzitten. Succes met de opdracht en geniet ervan. Liefs Lenny

schoonmama

Hoi Ilse,
beetje veel kleur verschil op de laatste foto, zal vast nog wel veranderen.
succes verder. liefs Rina

Mijke

Heej Ilse!

Hoe is het daar? Nog spannende dingen gebeurd in Kpando de afgelopen tijd? Hoe gaat het met jullie onderzoek? Ik las in je blog dat de headcount al af is, wat goed!!! Super fijn! Succes nog met de rest van jullie onderzoek, ik ben benieuwd naar je verhalen! Groetjes aan de rest van de meiden!

Groetjes,

Mijke

Ilse @ Mijke

Hee wat leuk dat je m'n blog hebt gevonden. Ik was je e-mail adres kwijt en was van plan om het aan Jessie te gaan vragen. Maar dat hoeft dus niet meer. Er zijn niet echt spannende dingen gebeurd. Er zijn wel weer meer vrijwilligers (3 NL, 3 USA en 3 Canada). Gisteren zaten er drie vleermuizen in hun slaapkamer, haha! We waren van de week bij de potterie in Fesi, we zagen jullie ook in het gastenboek staan. Grappig!

Ben je alweer een beetje gewend in Nederland? Hoe is het om terug te zijn? En lekker aan het eten?

Oh btw, er is wel iets bijzonders gebeurd. We hebben tegenwoordig NUTELLA bij het ontbijt! Wat een verbetering.

Tot horens. Groetjes aan Anne.

Liefs, Ilse