Het gaat goed!

Inderdaad, het gaat goed! Zowel met mijn gezondheid als het onderzoek! We zijn al dagen lekker aan het typen en zijn nu ongeveer klaar met het analyseren van de interviews. Nu rest ons nog het schrijven van de discussie, beperkingen en de aanbevelingen. Het einde komt in zicht!

En volgende week woensdag komt Gerbert aan in Accra! Eindelijk! Daar kijk ik enorm naar uit! We zullen dan twee dagen in Kpando blijven. Daarna gaan we richting Tamale om Mole National Park te bezoeken (als de wegen goed begaanbaar zijn, je weet het maar nooit in het regenseizoen). Vervolgens willen we ook nog Kakum National Park bezoeken en de slavenforten in Cape Coast.

En dan..! 1 augustus weer terug in Nederland! Heuj!

Reacties

Reacties

hester

Fijn Ilse dat je weer aan de beterende hand bent.
Geniet nog van de laatste weken samen met Gerbert!!

Dianne

Hoi Ilse,

Gelukkig gaat het weer wat beter met je! We hoorden zaterdag dat je ziek was... Heftig!
Succes nog met alles en geniet ervan samen volgende week!!
Liefs Dianne

Marian

Gelukkig dat het weer beter met je gaat!!!!
En inderdaad: het tweeërlei aftellen kan nu beginnen; totdat Gerbert komt en totdat je weer naar Nederland komt!!!
Maar als je weer hier bent dan heb je misschien zo iets van: Het had daar ook wel wat!!
Maar denk er aan: er gaat niets boven bruin brood met kaas.
Dag Ilse, tot gauw, zullen we hopen.

Lenny

Lieve Ilse,
Fijn dat het weer de goede kant op gaat met je. Vreselijk is dat in een warm, ver land, je niet lekker voelen. Knap dat je het zo goed volhoudt. Suc6 nog even en blijf genieten! liefs, mij

wim kreijkes

Ilse : voor ons ben je een kanjer ! Fijn te horen dat het weer beter gaat met jouw gezondheid ! Je hebt vast wel gehoord hoe (goed) ons (Twente Mix) concert gegaan is. Morgenavond gaan we met alle deelnemers de beelden bekijken in ons Morshoes. Natuurlijk kun jij deze t.z.t.ook zien. We moeten dan ook t.z.t. maar een keer afspreken. Nog een een fijne tijd (ook met Gerbert) aan die kant van de wereld en graag tot ziens ,

Wim en Carolien ( en een poot van Bobo !)

Hans

Hoi schoonzus
Fijn dat je weer opknapt, hoorde het van Gerbert zaterdag.
Nog even en dan kunnen jullie samen gaan genieten daar.
als Jullie weer thuis komen zijn wij op vakantie, maar we komen snel langs. Veel plezier en succes daar.
Gr. Hans, Anja, romi

Judith

Kan me voorstellen dat je naar het bezoek van Gerbert uitkijkt! Hij is er ook ernstig aan toe volgens mij ;) Heel veel plezier samen!

X

Ilse

Bedankt voor alle steun!

Koos van der Burgh

Ik lees je verhalen niet iedere keer, maar ik groepjes, met als achtergrond de panoramafoto's van Laduani aan de Surinamerivier voor de 'couleur locale' .
Kan zo makkelijke de hitte me voorstellen. Ik mis die lekkere warmte hier soms wel. En let maar op, jij straks ook als je weer terug bent.
Groeten, En tot ziens hier!!

Annelies

Ha Ilse,

Tjonge wat gaat de tijd snel maar wat heb je veel ervaringen opgedaan.
Met regelmaat denk ik nog terug aan de bizarre/ leuke gebeurtenissen.
Weet je nog dat je een eind de krobomountain was opgeklommen en dat je bijna smolt van de hitte toen we eindelijk, na nog een verhitte discussie, in de auto stapte. We dreven de auto bijna uit en toen kwam de chauffeur met de vraag of we het prettig vonden of hij de airco aan zou zetten. Ja chauffeur, dat vinden wij heeeel fijn!
Lieve Ilse geniet nog even en maak er wat leuks van met Gerbert. Ik ben wel een beetje jaloers dat je naar Mola gaat maar ik gun het jullie van harte.

Gr Annelies

Martijn

Mooi dat het weer beter gaat met je. Völle wille samen en cu soon! Groettn van ons

Esther

Hak je net zomaar weer aan de telefoon :)
Wat ben ik blij als je terug bent, en wat ben ik trots op je meid! Ga nog eventjes door, nog een paar daagjes en dan komt Gerbert eraan! Dan dubbel hard genieten en uitzien naar 1 augustus.

Ga je zien! Dikke knuffel Es

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!