De zesde week

Het was een heerlijk weekend in Aylos Bay. We hebben vooral genoten van het boottochtje wat ons werd aangeboden door de baas van het hotel. Ze hadden zelfs een Jetski!

We gaan de zesde week al weer in. Dan zijn er nog maar negen weken over voordat we weer teruggaan naar Nederland. Deze week hebben we het headcount-gedeelte van het rapport geschreven en dit zal binnenkort aan het Kpando Health Assembly worden overhandigd. Ze vragen telkens naar de stand van zaken. Gisteren hebben we mensen geselecteerd voor de interviews, en nu rest het ons hen te bellen en een afspraak te maken voor een interview. We plannen om er in totaal 60 te doen, meer zou natuurlijk mooi zijn. We willen iedere disability in iedere gradatie aan bod laten komen. Voor disability 'seeing' zou het dan zijn 'mild', 'moderate', 'severe' en 'unable'. Ben erg benieuwd wat er uit de interviews gaat komen, hopelijk kunnen we een goede analyse uitvoeren zodat UNiTED er veel aan heeft in de toekomst.

Zaterdag wordt het een rare dag; dan vertrekken Meghan en Zach. Ze gaan nog even reizen door Ghana voordat ze terug gaan naar Canada. Het is toch raar, zes weken met Meghan samengewoont en nu gaat ze weg en blijven we met ons drieën over. We zijn haar wel dankbaar voor alle motivatie en hulp tijdens de headcount! Dat terwijl ze dit niet eens voor haar universiteit doet, maar gewoon om ervaring op te doen.

Volgende week krijgen we bezoek uit Nederland! Mama en tante Annelies komen zaterdag 2 juni aan in Accra. Ik kijk er echt naar uit!

Liefs, next time! Ilse.

Marloes

Ha Ilse.
Leuk om alles te lezen , fijn dat je onderzoek goed opschiet!
Veel plezier volgende week, met het bezoek uit Nederland!

Groetjes Marloes en Jurgen!

Gerieke

Ha Ilse,

Goed om te lezen dat je even lekker hebt kunnen genieten van wat meer luxe en een heerlijke boottocht ;) Heel veel succes met de interviews de komende tijd. Uiteraard ook veel plezier met het familiebezoek.. Dat zal vast wel goedkomen :)

X,
Gerieke

hallo Ilse

zo te lezen maak je het nog goed in het verre Ghana,
gelukkig. Fijn dat je moeder en tante Annelies komen.
Die stappen nog makkelijker in het vliegtuig als op de
fiets geloof ik. Fijne dagen met elkaar!!

Groeten Anne , Hester, de kids en Noa

Marian

Fijn dat er even wat van 'thuis' komt.... we hopen dat je nog tijd hebt om een paar leuke dingen met elkaar te doen. Maar alleen al het idee dat ze in de buurt zijn als jullie met je interviews enzo bezig zijn is al heerlijk.
Nou nog effe op Gerbert wachten en je hebt al een hele delegatie Rijssen daar in Ghana zitten!!!! 't Moet toch vooral niet 'anhaal'n'.......
Vergeet vooral niet dat je nu ook een beetje Voortman bent -een echte word jij ook nooit hoor- en die gaan toch 'wel gerne op de kukne an'.
Leuk dat je een berichtje terugschreef!!
Succes verder!!

mams

Pakken, pakken, pakken, het gaat helemaal lukken.
Heb er zo'n zin in!

Annelies

ha Ilse en andere dames.

Ik heb er echt zin in.
Zit al hele poos met neus in boek over Ghana.
Wat zul je ons veel laten zien denk ik.
We zullen er eens een geweldige tijd van maken.
Al was alleen al de inhoud van de koffer die het helemaal gaat maken daar

Gr Annelies

Ilse @ Fam. Visser

Ik wilde Jord nog succes wensen met z'n examen!

Mijke

Heej Ilse!

Wow, wat gaat de tijd snel zeg! Jullie zijn gewoon al anderhalve maand in Kpando! Ik kan me voorstellen dat het heel gek is dat Meghan weggaat, dat zal ook wel even wennen zijn. Ik vind het leuk om te lezen dat alles zo vlot en goed verloopt wat betreft jullie onderzoek, super hoor!

Hier in Nederland gaat alles prima weer! Eigenlijk is er niks veranderd, dus de 're-entry shock' viel hartstikke mee! Je bent zo weer helemaal in je Nederlandse leven, echt niet normaal. Af en toe mis ik Kpando wel, maar dat hoort erbij!

Zou je de groetjes willen doen aan de meiden en ook aan Mary, ook namens Anne!? Ik ben heel benieuwd hoe het met haar gaat!

Succes met de interviews!

Groetjes Mijke

Mijke

Oh en trouwens, Nutella bij het ontbijt!!!! Woehoee, dat moet vast een verademing zijn ;) En je moeder zal ook wel wat lekkere Nederlands eten voor jullie meenemen :) Veel plezier met je moeder en tante binnenkort!