Start interviews

Deze week is een nieuwe periode aangebroken. We beginnen morgen met de interviews! Vorige week hebben we een interviewleidraad ontworpen en mensen geselecteerd voor de interviews. Omdat niet iedereen hier Engels spreekt, maar Ewe, moest de interviewleidraad ook vertaald worden naar Ewe. Dit heeft een docent Engels voor ons gedaan, vervolgens is de leidraad door Godwin (hoofd van het weeshuis) weer terug vertaald naar het Engels zodat we zeker wisten dat de vertaling goed was. Morgen hopen we te starten in Aveme Beme en Aveme Amanfrom, twee communities die best ver van Kpando Konda liggen. De health volunteer van Dzoanti is Efraïm, hij krijgt veel werk, want uit zijn (grote) community zijn maar liefst 20 mensen geselecteerd voor een interview. Een interview zal ongeveer 60 minuten in beslag nemen, dus hij krijgt een paar drukke weken.

Nu Meghan weg is voelt het best raar om constant Nederlands met elkaar te spreken. We waren soms al zo 'verengelst' dat wij, als Nederlanders, Engels tegen elkaar spraken.

Vrijdag hopen we naar Accra te gaan om ons visum te verlengen, Ella en Chloe gaan dan 's avonds weer terug naar Kpando. Ik zal in Accra blijven om mama en Annelies 's zaterdagsmorgens van het vliegveld te halen :-)! Ik kan niet wachten!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Lenny

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Knap hoor dat je dit doet! Nog een halve week en je hebt een leuk weekend voor de boeg, geniet er maar lekker van. Succes met de interviews! Veel Liefs.

Monique

Leuk om je verhalen te lezen en de foto`s te bekijken. Heerlijk dat er familie overkomt voor jou!!!
Na een paar heerlijke dagen op de camping met de Pinksterdagen ben ik weer aan het werk. Morgen laatste repetitie van het B-orkest, vrijdag concert in Reggesteyn...vanavond weer orkest en koor...(oordoppen in ). Muziekstukken zijn leuk om te spelen....
Ilse, geniet en werkse daar en tot horens!!

Manuela

Hey lieverd,

Wat ontzettend leuk om je verhalen te lezen. Kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt dat je mams en tante Annelies overkomen... geniet van ze... maar dat gaat je zeker lukken!

Ik heb nog een nieuwtje voor je... (Misschien weet je het al)... Sinds vorige week dinsdag sta ik weer op filiaal Rijssen... Daantje is verplaats naar Apeldoorn. Dus ik kijk er al naar uit om met je te gaan samenwerken... GEZELLIG!!!

Lieverd... nog heel veel plezier daar en geniet!
Liefs Manuela. Xje

Marian

Wat fijn dat het allemaal zo snel gaat he.
Geniet er maar van dat je moeder komt!!!!
Maar denk er wel om dat je het interview dan ook daadwerkelijk 60 min. houdt he...... ;-)
Groetjes!!

Danielle

Ilse!!

Wat een verhalen.... hoe hou je het vol ? Ik heb bewondering voor je!!
Maan is me net voor geweest zie ik :).... dus schrik niet als je terug komt!!

Succes en veel plezier zeker nu moeders er is!!

Geniet!

Liefs Daan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!