Bezoek uit Rijssen

Wat heb ik een geweldige week gehad! Heerlijk om weer eens lekker onder de Rijssenaren te zijn en dialect te spreken (ik was het bijna verleerd). Vorige week zaterdag, 2 juni, kwamen mama en Annelies vroeg aan op de luchthaven in Accra. Daar heb ik ze opgehaald en zijn we met het openbaar vervoer naar Kpando gereden. Daar hebben ze kennis gemaakt met mijn werkomgeving en Kpando verkend. Vervolgens hebben we de Wli watervallen bezocht en zijn we naar Atimpoku gereisd. Ik ben toen terug gegaan naar Kpando omdat mijn werk gewoon doorgaat. Zij zijn doorgereisd naar Cape Coast om daar Kakum National Park en de slavenforten in Cape Coast te gaan bezoeken. Vervolgens hebben we elkaar afgelopen weekend weer ontmoet in Atimpoku. Nu zijn ze inmiddels weer in Accra waar ze morgen het vliegtuig nemen naar Nederland.

De week was niet alleen geweldig omdat we leuke dingen hebben gedaan, maar ook omdat we weer een voorraadje voedsel uit Nederland hebben. We kregen een bruin brood, KAAS (!), hagelslag en muisjes, koffie en Cup à Soup (elke middag om vier uur).

Ik ben weer thuis in Kpando waar het aftellen kan beginnen. Nu we eenmaal over de helft van de reis/onderzoek zijn gaat de tijd heel snel. Eerst twee weken interviews, dan schrijven en vervolgens komt Gerbert en gaan we reizen!

Tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

Tante Es (jaja ik word echt tante :P)

Ilse!

Superleuk! Ik mis je echt :(
Succes nog eventjes loveyou!

KUS JE ZUS

Marian

en straks weer terug in ons aller Riessen zeg je natuurlijk: oh, dat eten daar was eigenijk best lekker.
Nu is ze blij met een bruin brood en kaas.... Hoezo kaaskoppen!!??
Kom op meid!! Je bent zo weer terug als alles goed gaat.
Groetjes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!