Gerbert in Kpando

Jaja, Gerbert Voortman oet Riessen is in Kpando. Na een lange reis kwam hij gisteren aan in Accra, waarna we meteen zijn naar Kpando zijn gereisd.

Morgen hopen we weg te gaan uit Kpando. We gaan, in tegenstelling tot wat we eerder hadden gepland, niet naar Tamale en Mole. Daar is een ongelukje gebeurd tussen een Amerikaan en een Ghanees, waardoor 'witte mensen' niet meer geaccepteerd worden in die regio. We blijven daarom aan de zuidkust en gaan richting het westen. Er is een nationaal park bij de grens met Ivoorkust wat we graag willen bezoeken. Daarnaast gaan we natuurlijk naar Cape Coast en Kakum. Het laatste weekend wordt lekker strandweekend!

Zo, dit was voorlopig het laatste bericht. Liefs en tot in Nederland!

Marloes

Hoi Ilse (en Gerbert),

Fijn dat jullie eindelijk weer samen zijn! Heel veel plezier nog de laatste tijd in Ghana, lekker genieten samen, en tot snel in Nederland!

Groetjes Marloes en Jurgen

Marian

Nou Gerbert, vulle wille dan maar he, samen met Ilse!!
Kiek oet aj oe niet te veel in 't zweet loopt, maar dat zal daar nog wel lukken.... ;-(
Geniet van jullie vakantie!! :-) :-)
Groeten oet 'n nat Riessen!!!

nanette

Leuk dat jullie nu eindelijk samen vakantie hebben! Veel plezier daar, en als jullie terug zijn gaan we lekker bijkletsen.
Groetjes Nanette en een kus van Rick